Aicinām pieteikties darbam Ventspils valstspilsētas pašvaldības domes pastāvīgajās komisijās

1

Aicinām pieteikties darbam 13 pastāvīgās, konsultatīvās komisijās un Administratīvajā komisijā, lai stiprinātu sabiedrības līdzdalību pašvaldības lēmumu pieņemšanā un dažādu nozaru attīstībā.

Pieteikties darbam var sekojošās komisijās:

1.Apbalvošanas komisija (līdz 7 locekļiem)

2.Atsavināšanas komisija (līdz 7 locekļiem)

3.Ekonomikas un budžeta komisija (līdz 13 locekļiem)

4.Izglītības komisija (līdz 11 locekļiem)

5.Jaunatnes un demogrāfijas lietu komisija (līdz 11 locekļiem)

6.Kultūras komisija (līdz 11 locekļiem)

7.Pilsētas attīstības un vides komisija (līdz 13 locekļiem)

8.Sabiedrības integrācijas un mazākumtautību jautājumu komisija (līdz 11 locekļiem)

9.Sociālo lietu un veselības aizsardzības komisija (līdz 11 locekļiem)

10.Sporta komisija (līdz 11 locekļiem)

11.Uzņēmējdarbības veicināšanas komisija (līdz 11 locekļiem).

Lūdzam iesniegt iesniegumu, kurā izteikta vēlme strādāt attiecīgās komisijas sastāvā ar pievienotu dzīves aprakstu (Curriculum vitae).

Savukārt sekojošās trīs pastāvīgās komisijās pārstāvjiem papildus ir izvirzāmi noteikti kvalifikācijas, profesionalitātes un pieredzes kritēriji, kas noteikti attiecīgo komisiju nolikumos. Lai pretendētu uz apstiprināšanu komisijas locekļa amatā:

12. Administratīvā komisijā (līdz 9 locekļiem) – personai ir jābūt ar augstāko izglītību un apgūtām speciālām zināšanām bērnu tiesību aizsardzības jomā, kā arī vēlamas šādas profesionālās kompetences:

1.zināšanas būvniecības jomā;

2.zināšanas administratīvā pārkāpuma procesā.

13. Likumības komisijā (līdz 9 locekļiem; nepieciešamas atbilstošas zināšanas un pieredze) – personai, izņemot Domes deputātu, ir jāatbilst vismaz šādām profesionalitātes un pieredzes prasībām:

1. augstākā izglītība;

2. pieredze tiesību aktu sagatavošanā (vēlams valsts pārvaldē).

14. Revīzijas komisijā (līdz trīs locekļiem; nepieciešamas atbilstošas zināšanas un pieredze) – personai ir jāatbilst vismaz šādām profesionalitātes un pieredzes prasībām:

1. augstākā izglītība finanšu, ekonomikas, vadības vai tiesību zinātnēs vai spēkā esoša Valsts ieņēmuma dienesta izsniegta ārpakalpojuma grāmatvedības licence;

2. vēlama darba pieredze un prasmes revidenta, auditora, finanšu direktora vai galvenā grāmatveža amatā.

Darbam komisijās var pieteikties līdz 2025. gada 24. augustam, iesniegumu, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, sūtīt uz e-pasta adresi: [email protected] vai iesniegt klātienē Ventspils domes administrācijā, Ventspilī, Jūras ielā 36, 40.kabinetā.


0 komentārs


Pilsētas pārvalde

Dome, sēdes, politika, dokumenti

Aktualitātes

Kultūrā, Sportā, Uzņēmējdarbībā u.c.

Jūs jautājat, pašvaldība atbild

Uzdodiet mums jebkurus jautājumus.

Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestādes

Informācija, kontakti, e-pakalpojumi

Kalendārs

Pasākumu un notikumu kalendārs

Par Ventspili

Dzīve Ventspilī, vide, fakti, vēsture