Ventspils valstspilsētas pašvaldība aicina iedzīvotājus aktīvi izmantot dažādos saziņas kanālus, lai rastu atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem par pilsētas dzīvi, pašvaldības darbu un pakalpojumiem, kā arī informētu par nepieciešamajiem uzlabojumiem pilsētā. Pašvaldība ir ieinteresēta uzturēt atklātu, pieejamu un uzticamu dialogu ar saviem iedzīvotājiem – jūs jautājat, un pašvaldība atbild!
Kā iedzīvotāji var uzdot jautājumu vai sniegt informāciju?
1. Tieša iesniegšana – klātienē, pa pastu vai elektroniski
- Klātienē: Domes administrācijā (1. stāva foajē vai 3. stāva 40. kabinetā, Jūras ielā 36, Ventspilī).
- Pa pastu: Jūras iela 36, Ventspils, LV-3601.
- Pa e-pastu: [email protected]
- Izmantojot E-adresi:
- Iesniegumu un ierosinājumu pasta kastītēs:
– Ventspils domes administrācijā, Jūras ielā 36;
– Ventspils Sociālajā dienestā, Raiņa ielā 10;
– Sociālās aprūpes namā ,,Selga”, Pērkoņu ielā 21;
– Ventspils Galvenajā bibliotēka, Akmeņu iela 2;
– Pārventas bibliotēkā, Tārgales ielā 4;
– Gāliņciema bibliotēkā, Kuldīgas ielā 138;
– Ziemeļurzemes reģionālajā slimnīcā, pie galvenās ieejas no Vasarnīcu ielas puses;
– Ventspils poliklīnikā, Raiņa iela 6/8 – pie ieejas;
– Pilsonības un migrāciju lietu pārvaldē, Užavas ielā 8;
– PSIA “Ūdeka”, Talsu ielā 65.
- Pašvaldība atbild 30 dienu laikā no iesnieguma saņemšanas (saskaņā ar Iesniegumu likumu).
2.Tālruņa saziņa
- Ventspils domes administrācijas tālrunis: +371 63601100.
- “Karstais telefons”: +371 63601119.
- Iedzīvotāju informācijas centrs: +371 63601270.
3. Oficiālais pašvaldības portāls ventspils.lv “Jūs jautājat – pašvaldība atbild”
Iedzīvotājiem tiešsaistē ir iespēja uzdot jautājumus par norisēm pilsētā pašvaldības oficiālajā ziņu portālā ventspils.lv, sadaļā “Līdzdalība” > “Jūs jautājat, pašvaldība atbild”. Iesniegtais jautājums tiek nodots atbildēšanai atbildīgajai institūcijai un sagatavota atbilde, kas tiek sniegta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 5 darba dienu laikā. Ja jautājuma izskatīšanai nepieciešams vairāk laika, tiek sniegta starpatbilde ar skaidrojumu par procesa gaitu.
Šajā sadaļā iedzīvotāji var ne tikai uzdot jautājumus par pašvaldības darbu, bet arī informēt par dažādiem komunālajiem jautājumiem un nepieciešamajiem uzlabojumiem pilsētā, piemēram, uz ielām, iekšpagalmos, rotaļu laukumos, parkos un citviet novērotiem defektiem. Tas ļauj operatīvi informēt pašvaldību par aktuālajām vajadzībām un nodrošina ātrāku problēmu risināšanu.
Necenzēti, rupji vai apmelojoši jautājumi netiks publicēti un atbildes uz tiem netiks sagatavotas, tāpat arī necenzēti, apmelojoši un godu un cieņu aizskaroši komentāri netiks publicēti.
4. Tiešraides ar amatpersonām
Pašvaldība regulāri organizē tematiskas tiešraides, kurās iedzīvotāji var uzdot jautājumus par konkrētām jomām (tūrisms, infrastruktūra, sociālā palīdzība, uzņēmējdarbība, izglītība u.c.). Atbildes sniedz jomu vadītāji un atbildīgās amatpersonas.
5. Jautājumi laikraksta rubrikā “Hallo, Ventas Balss klausās”
- Jautājumus rubrikai “Hallo, Ventas Balss klausās” var uzdot pa tālr. +371 27738533, kas tiek uzklausīti darba dienās no plkst. 10:00 – 13:00, atbildes tiek sagatavotas sadarbībā ar pašvaldību un publicētas laikrakstā.
6. Sociālās saziņas vietnes
- Facebook: https://www.facebook.com/ventspilslv
- Instagram: https://www.instagram.com/ventspilslv
Pašvaldība regulāri informē sabiedrību par aktuālajiem jautājumiem, publicējot lēmumus, paziņojumus, skaidrojumus un citu nozīmīgu informāciju oficiālajā tīmekļvietnē ventspils.lv un vietējā laikrakstā “Ventas Balss”.
Ventspils valstspilsētas pašvaldība aicina ikvienu iedzīvotāju izmantot sev ērtāko saziņas veidu. Jūsu jautājumi, priekšlikumi un informācija par pilsētas ikdienas dzīvi palīdz mums labāk izprast ventspilnieku vajadzības un uzlabot dzīves kvalitāti mūsu pilsētā.