Attieksme slimnīcā
Labdien. Gribēju pajautāt vai tiešām pret pacientiem ir tāda attieksme, kā pret tukšu gaisu. Iestājos uzņemšanā ar stiprām galvassāpēm lielu reiboni, sliktu dūšu. Rīts pl 07:00
Dakteri sola uztaisīt galvas kompjuteru stundas laikā, noguļu līdz 12.30 ne zāles ne palīdzība nekas. Labi tieku uzraudzības palāta. No rīta sagaidiju ārstu aizsūta pie LOR speciālista, diagnoze nopietna, vajag stacionāru un sistēmas.
Sakas brīnumi, ārsti nevar vienoties kurā nodaļa ieliks, neviena neņem mani pretim. Kas notiek???? Visi strīdas. Es jautāju man ir Slikti man te janomirst????
Ja jūs mirtu būtu jau reanimācija😱 tā ir medatbilde????
Uzsūta mani uz LOR nodaļu, tur kaut kāda daktere sāk blaut kad mani šeit neņems, nosežu ratiņkresla kamēr viņi strīdas. Atved atpakaļ uz noverošanas nodaļu. Visus atbilde nav vietas.
Beidzot pl. 14.00 atved mani uz neiralogijas nodaļu, un izrādās gultas vietas ir, palātas vietas ir. Kas notiek?????
Zāles saņēmu tikai pl 15.30.
Vai tiešām var būt tāda attieksme pret pacientu????
Uzdod jebkurus jautājumus saistītus ar dzīvi Ventspilī un mēs noteikti radīsim iespēju atbildēt. Jūsu uzdotais jautājums portāla būs redzams, tiklīdz atbildīgā institūcija sniegs atbildi.
Necenzēti, rupji vai apmelojoši jautājumi netiek publicēti un atbildes uz tiem netiks sagatavotas, tāpat arī necenzēti, aizskaroši vai neatbilstoši komentāri netiks publicēti un tiks dzēsti.
Atbilde: 26. novembris
SIA "Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca"
Labdien! Situācija ir apzināta un iekšēji izrunāta, taču slimnīcai saskaņā ar Pacientu tiesību aizsardzības likumu ir ierobežotas iespējas publiski komentēt konkrētus gadījumus. Situācijā, kad, Jūsuprāt, būtu pārskatāma un izvērtējama slimnīcas sniegtā pakalpojuma kvalitāte, kā arī ja Jums ir ierosinājumi vai sūdzības par veselības aprūpi slimnīcā, aicinām nekavējoties vērsties slimnīcā personīgi, rakstot iesniegumu uz pasta adresi Inženieru iela 60, Ventspils, LV-3601, kā arī sūtot e-pastu [email protected]. Iesniegumā, kas parakstīts ar oficiālu e-parakstu, nepieciešams norādīt konkrētā gadījuma datumu un laiku, lai situāciju būtu iespējams izmeklēt. Šādi gadījumi netiek atstāti bez ievērības. Tie vienmēr kopā ar speciālistiem, kvalitātes vadītāju, nodaļas un slimnīcas vadību tiek detalizēti izskatīti, izvērtēti un nepieciešamības gadījumā seko rīcība ar mērķi novērst šādu gadījumu iespējamu atkārtošanos. Iesniedzot oficiālu iesniegumu, varēsim Jums personīgi sniegt skaidrojumu par konkrēto situāciju.