Reklāmas sociālajos tīklos
Jautājums pilsētas mārketinga speciālistiem. Pēc kādiem kritērijiem jūs izvēlaties, kurus privātos komersantus reklamēt savos sociālo tīklu kontos un kurus nereklamēt? Burgerbāra reklāma ir katru dienu. Pavīd arī kāda privātā masiere, daži klubi, kāds fotogrāfs, kurš privāti piedāvā savus pakalpojumus. Tomēr ne visi, kuri pilsētu atzīmē savos ierakstos, izpelnās šādu labvēlību.
4 komentārs
Uzdod jebkurus jautājumus saistītus ar dzīvi Ventspilī un mēs noteikti radīsim iespēju atbildēt. Jūsu uzdotais jautājums portāla būs redzams, tiklīdz atbildīgā institūcija sniegs atbildi.
Necenzēti, rupji vai apmelojoši jautājumi netiek publicēti un atbildes uz tiem netiks sagatavotas, tāpat arī necenzēti, aizskaroši vai neatbilstoši komentāri netiks publicēti un tiks dzēsti.
Atbilde: Ventspils valstspilsētas pašvaldība 24. maijs
Atbild Mārketinga un tūrisma nodaļa:
Paldies par jautājumu!
Atbildot, vēlamies uzsvērt, ka VisitVentspils sociālo tīklu konts ir tūrisma profils, kura viens no galvenajiem uzdevumiem ir popularizēt Ventspils pilsētā notiekošo un veicināt daudzveidīgas pieredzes gūšanu pilsētā. Tas ietver arī dažādu vietējo komersantu piedāvājumu iekļaušanu, ja tie papildina kopējo tūrisma pieredzi un aicina apmeklētāju izbaudīt Ventspili daudzveidīgi.
Kritēriji, pēc kuriem izvēlamies, ar kādu saturu dalīties:
1. Saistība ar Ventspils tūrisma piedāvājumu – saturs, kas veicina pilsētas kā pievilcīga galamērķa tēlu, ir prioritārs.
2. Saturs ir vizuāli kvalitatīvs, informatīvs un pozitīvs – lai tas atbilstu konta komunikācijas stilam.
3. Komersants atzīmē VisitVentspils kontu savos stāstos vai ierakstos – tas ļauj mums pamanīt un dalīties ar šo saturu.
4. Netiek pārkāptas ētikas un satura vadlīnijas – nedalāmies ar rupju, aizskarošu, nepieklājīgu vai citu neatbilstošu saturu.
Svarīgi saprast, ka mūsu iespējas dalīties ar saturu ir ierobežotas – gan laika, gan platformas algoritmu dēļ. Tāpēc dalāmies pēc iespējas daudzveidīgi, taču ne vienmēr varam iekļaut ikvienu, kas atzīmē kontu vai rada saturu par Ventspili.
Aicinām komersantus turpināt aktīvi radīt saturu, atzīmēt @visitventspils un būt daļai no kopējā Ventspils tēla veidošanas!