Par ventspils reisa atbildi
ventasbalss forumā cilvēks ratiņkrēslā uzrakstīja, ka 22.mikriņa šoferi neprot izmantot iebraukšanas platformu ratiņkrēsliem un izrāda savu nepatiku. Ventspils reiss sava atbildē uzrakstīja, ka “visi darbinieki ir apmācīti un ka cilvēkam vajag precīza informācija – kad, cikos, kurā maršrutā un kurā virzienā pasažieris vēlējies braukt”.
Ventspils reiss nav ienācis prātā, ka pašiem vajag apsekot visus transporta līdzekļus un pašiem noskaidrot, kas strādā un kas nestrādā un pašiem veikt savu darbinieku pārbaudes?? Tagad sanāk, ka mums iedzīvotājiem ir jāveic šīs pārbaudes, jāziņo utt. un kamēr nav detalizēts ziņojums, tikmēr “tava sūdzība neskaitās”. Absurds. Turklāt Ventspils reiss savā atbildē pat nepacentās atvainoties cilvēkam.
10 komentārs
Uzdod jebkurus jautājumus saistītus ar dzīvi Ventspilī un mēs noteikti radīsim iespēju atbildēt. Jūsu uzdotais jautājums portāla būs redzams, tiklīdz atbildīgā institūcija sniegs atbildi.
Necenzēti, rupji vai apmelojoši jautājumi netiek publicēti un atbildes uz tiem netiks sagatavotas, tāpat arī necenzēti, aizskaroši vai neatbilstoši komentāri netiks publicēti un tiks dzēsti.