TIEŠRAIDĒ: “VENTSPILS TŪRISMA sa-LIDOJUMS 2025”

1

Trešdien, 30. aprīlī, Ventspils lidosta pārtaps par iedvesmas un ideju skrejceļu, kurā pulcēsies pilsētas tūrisma nozares pārstāvji un entuziasti pasākumā “VENTSPILS TŪRISMA sa-LIDOJUMS 2025”. Šī diena solās būt piepildīta ar vērtīgiem stāstiem, praktiskām atziņām un iedvesmojošām sarunām. Lai arī tie, kuri nevar būt klātienē, varētu sekot līdzi notiekošajam, no plkst. 11.00 pasākums tiks translēts tiešsaistē – gan Ventspils pilsētas oficiālajā portālā www.ventspils.lv, gan sociālajā tīklā Facebook kontā.

Pasākuma izsludināšana jau raisījusi ievērojamu interesi, un, ņemot vērā ierobežoto vietu skaitu, tiem, kuri nevarēs piedalīties klātienē, būs iespēja sekot līdzi notikumiem tiešsaistē. Translāciju nodrošinās Ventspils Digitālais centrs, ļaujot ielūkoties pasākuma norisē attālināti.

“VENTSPILS TŪRISMA sa-LIDOJUMS 2025” vienkopus pulcēs tūrisma nozares profesionāļus, lai dalītos idejās, iedvesmotos no pieredzes stāstiem un izzinātu aktuālās tendences tūrismā un digitālajā mārketingā.

 Programmas moderatori un tēmas:

  • Jānis Vītoliņš – Ventspils valstspilsētas pašvaldības domes priekšsēdētājs:

Pasākuma atklāšanas sveiciens un “Ventspils” prezentācija.

  • Raitis Roze – Ventspils domes administrācijas Mārketinga un Tūrisma nodaļas vadītājs:

“Ventspils tūrisma pārdošanas stāsts: stratēģija, pieredze un iespējas ārvalstu kontaktbiržās.”

  • Andris Bulis – aktieris un režisors:

“Lidojums caur atmiņu debesīm: personiskā pieredze un kolektīvā identitāte.”

  • Aivars Mackevičs – BalticTravelnews.com vadītājs, tūrisma eksperts:

 “Kā izstāstīt savu stāstu tūrismā? Runā tā, lai ceļotājs sadzird: Satura tendences un lasītāju gaidas. Tūrisma nozares tendences 2025+.”

  • Elizabete Masaļska – Booking.com Latvijas partneru atbalsta komandas kontu menedžere:
    “Inovācijas Booking.com: Kādas inovācijas ir gaidāmas un nesen ieviestas. Kā Booking.com strādā ar jaunām tehnoloģijām, ģeneratīvo mākslīgo intelektu (Gen AI).”
  • “Četri ceļo gardi” – iedvesmojošs ģimenes ceļojumu blogs:

Pieredzes stāsts. “Ģimenes loma tūrisma satura veidošanā – izaicinājumi, ieguvumi un mijiedarbība ar galamērķiem.”

  • Elīna Didrihsone – uzņēmēja un zīmola ELYNDI radītāja:

“Kā piesaistīt tūristus ar efektīvu digitālo reklāmu? Saturs, kas pārdod: Kā veidot pievilcīgu vizuālo un tekstuālo materiālu.”

  • Andris Klepers – Vidzemes Augstskolas profesors un Latvijas tūrisma eksperts:
     “Latvijas tūrisma nozares attīstība un nākotnes perspektīvas: Ventspils tūrisma iespējas un izaicinājumi.”
    Šī būs lieliska iespēja gan satikt nozares pārstāvjus, gan iegūt jaunas zināšanas un iedvesmoties turpmākajai tūrisma attīstībai Ventspilī!

Trešdienas, 30. aprīļa, rītā plkst. 09.00, visi reģistrētie pasākuma apmeklētāji aicināti pulcēties pie Ventspils Prāmju termināla (Dārza iela 6), no kurienes kopīgi dosimies uz Ventspils lidostu ar īpašo Ventspils “Shuttle Bus” transportu. Dalībnieku automašīnas ērti varēs novietot līdzās esošajā plašajā Dārza ielas autostāvlaukumā.

Dienas turpinājumā Ventspils lidostā, “All inclusive” tūrisma ceļojuma gaisotnē, ikvienu dalībnieku sagaidīs tikšanās ar pasākuma īpašajiem viesiem, vērtīgas atziņas, patīkami pārsteigumi, gardi baudījumi un iedvesmojoša atmosfēra visas dienas garumā!

Informējam, ka pasākuma norises laikā notiks fotografēšana un filmēšana. Iegūtie foto un video materiāli var tikt izmantoti Ventspils valstspilsētas pašvaldības publicitātes un komunikācijas vajadzībām, tostarp sociālajos tīklos, preses relīzēs, kā arī citos ar pasākuma atspoguļošanu saistītos materiālos.


7 komentārs

  1. Kursis

    Kursis, 30. aprīlis 2025 - 12:29

    Nav tāds kuršu dialekts, ir ventiņu!

  2. Atlaide

    Atlaide, 30. aprīlis 2025 - 10:49

    Atlaides var un vajag piemērot pilsētas iedzīvotājiem, tūristus mēs šeit gaidām ar atvērtiem makiem nevis atlažu kuponiem

    1. Kristaps

      Atbilde: Atlaide

      Kristaps, 30. aprīlis 2025 - 13:04

      Bez dažādiem atlaižu piedāvājumiem tūrists var neatbraukt, un tad nu nebūs nekādu ienākumu. Bet, ja to pievilinās ar atlaižu piedāvājumiem, tas jutīsies brīvāk un ko ietaupījis, līdz ar to iztērēs vairāk naudiņas citur pilsētā, piemēram, kādā ēstuvē, kas jau attiecīgi dod lielākus ienākumus kādiem pilsētas uzņēmējiem. Tāda nu ir tā cilvēka psiholoģija.

  3. Neizpratnē

    Neizpratnē, 30. aprīlis 2025 - 08:55

    Lūdzu sniegt skaidrojumu par to, kādu pievienoto vērtību šādam vērtīgam, uz tūrisma attīstību orientētam, pasākumam sniedz Elīna Didrihsone, kas savu zīmola identitāti ir veidojusi uz skandālu, provokāciju un nekompetences pamatiem? Šai personai nav nekādas ar tūrismu saistītas izglītības vai profesionālās pieredzes, un viņas radītais digitālais saturs aprobežojas ar piedauzīgām un bezgaumīgām bildēm Instagramā. Reklamēt apģērbu nav tas pats, kas kvalitatīvi reklamēt pakalpojumu.

    1. Kristaps

      Atbilde: Neizpratnē

      Kristaps, 30. aprīlis 2025 - 13:01

      Influenceri ir mūsdienu mārketinga ļoti liela sastāvdaļa. Un, lai arī kādam Didrihsones saturs var likties vulgārs vai piedauzīgs, viņa ļoti labi pārzin sociālo tīklu algoritmus un satura popularizēšanu tajos. Šīs zināšanas mūsdienās ir ļoti svarīgas jebkāda satura popularizēšanā. Viņas satura sasniegtos rezultātus ar skandāliem un/vai izaicinošu saturu vien nevar satikt. Tam pamatā ir zināšanas.

    2. rū

      Atbilde: Neizpratnē

      , 30. aprīlis 2025 - 14:12

      Elīna var patikt un var nepatikt, var krist uz nerviem un kaitināt, bet katrā viņas teikumā ir milzu pieredze

    3. Mārketinga un tūrisma nodaļa

      Atbilde: Neizpratnē

      Mārketinga un tūrisma nodaļa, 06. maijs 2025 - 10:25

      Atbild Mārketinga un tūrisma nodaļa:
      Paldies par iesaisti un viedokli par Ventspils tūrisma sa-lidojuma 2025 programmu. Pasākuma mērķis bija ne tikai profesionāla pieredzes apmaiņa, bet arī skatījuma paplašināšana par to, kā mūsdienās efektīvi sasniegt dažādas auditorijas, īpaši digitālajā vidē. Mēs dzīvojam laikā, kad informācijas pasniegšanas veids un spēja uzrunāt sabiedrību ir tikpat svarīgi kā pati informācija. Elīna Didrihsone tika aicināta kā piemērs cilvēkam, kurš ir spējis uzbūvēt plaši pamanāmu digitālu zīmolu, kas ar savu redzamību spēj ietekmēt sabiedrisko domu, patērētāju izvēles un galamērķu uztveri.


Pilsētas pārvalde

Dome, sēdes, politika, dokumenti

Aktualitātes

Kultūrā, Sportā, Uzņēmējdarbībā u.c.

Jūs jautājat, pašvaldība atbild

Uzdodiet mums jebkurus jautājumus.

Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestādes

Informācija, kontakti, e-pakalpojumi

Kalendārs

Pasākumu un notikumu kalendārs

Par Ventspili

Dzīve Ventspilī, vide, fakti, vēsture