Slimnīcai
Ventspils slimnīcai vajadzētu vairāk pievērst uzmanību tam kā viņu reģistratūras darbinieki atbild klientiem. Man zvanot pieteikties uz ērču poti tiešām nav iespējams zināt, kad var uz to tikt – rīt vai pēc 2 mēnešiem un kādi papīri jāņem līdzi, bet tas tonis kādā darbinieks runā ir pilnīgi neadekvāts. Lūdzu vadību pievērst tam uzmanību!
2 komentārs
Uzdod jebkurus jautājumus saistītus ar dzīvi Ventspilī un mēs noteikti radīsim iespēju atbildēt. Jūsu uzdotais jautājums portāla būs redzams, tiklīdz atbildīgā institūcija sniegs atbildi.
Necenzēti, rupji vai apmelojoši jautājumi netiek publicēti un atbildes uz tiem netiks sagatavotas, tāpat arī necenzēti, aizskaroši vai neatbilstoši komentāri netiks publicēti un tiks dzēsti.